Jak napisać CV kierownika/kierowniczki restauracji?
Skuteczne CV kierownika restauracji powinno wyraźnie wykazywać zdolność kandydata do nadzorowania działalności restauracji i pracowników. CV powinno na początku zawierać podsumowanie Twoich zalet, jakie przynosisz jako kierownik restauracji. Nie zapomnij w tej sekcji o informacjach, które są ważne dla Twojego potencjalnego pracodawcy. Pamiętaj o wpisaniu do CV wyjątkowych szczegółów, które sprawią, że się wyróżnisz spośród innych kandydatów, oraz niezbędnych w branży umiejętności i kompetencji. Informacje w historii zatrudnienia powinny być prezentowane w porządku chronologicznym z naciskiem na stanowiska w branży gastronomicznej lub zarządzającej. Choć praca w restauracji w zasadzie nie wymaga konkretnego wykształcenia, to niektóre restauracje mogą szukać kandydata z dyplomem z zakresu obsługi klienta lub biznesu. Zaprezentuj solidny zestaw umiejętności, które pozwalają skutecznie zarządzać restauracją i maksymalnie wykorzystać jej potencjał. Warto załączyć do życiorysu listę miękkich i twardych umiejętności. Korzystając z jednego ze sprawdzonych CV z naszego portalu Resume.io, stworzysz doskonałe i skuteczne CV kierownika/kierowniczki restauracji.
Przykład podsumowania profilu
Uwypuklij tutaj swoje najważniejsze umiejętności, zdolności, doświadczenia i osiągnięcia. Ta sekcja powinna służyć jako krótkie, ale przekonujące podsumowanie Twoich zalet jako kierownika restauracji. Zapoznaj się z poniższym przykładem.
Doświadczony i skuteczny manager, biegły we wszystkich aspektach zarządzania restauracją. Dysponujący kilkuletnim doświadczeniem w branży. Ekspert w zarządzaniu personelem. Wyposażony w szeroki zestaw umiejętności sprzyjających tworzeniu pozytywnych relacji w zespole i zapewniających optymalną obsługę klienta. Pasjonat branży gastronomicznej gotowy do wykorzystania swojego wieloletniego doświadczenia w kolejnej restauracji.
Przykład historii zatrudnienia i doświadczenia zawodowego
Opisz tutaj swoje doświadczenie zawodowe. Skup się na odpowiednich i istotnych stanowiskach oraz dokonaniach. Pamiętaj, aby używać czasowników akcji i pisać o pełnionych funkcjach, które pokażą, że jesteś odpowiednim kandydatem. Zapoznaj się z poniższym przykładem.
- Skuteczna koordynacja codziennej operacji zarządzania restauracją skutkująca większą produktywnością i wyższym poziomem zadowolenia klientów.
- Zmiany jadłospisu w zależności od sezonu i w oparciu o opinie klientów.
- Monitorowanie sali i, w razie potrzeby, dokonywanie zamiany miejsc oraz odpowiednia reakcja na ewentualne skargi i życzenia klientów.
- Przeprowadzanie rozmów, zatrudnianie i doradzanie wykwalifikowanym pracownikom restauracji i kuchni.
- Ocena pracy personelu i konstruktywny feedback w celu poprawy ogólnej wydajności.
Przykład historii wykształcenia
W tej sekcji należy wymienić wszystkie zdobyte tytuły naukowe oraz certyfikaty zawodowe. Warto także wspomnieć tutaj o wszelkich nagrodach i wyróżnieniach. Jeśli posiadasz stopień wyższy niż licencjat, możesz pominąć szkołę średnią. Zapoznaj się z poniższym przykładem.
- 2006 –2008 Wyższa szkoła hotelarstwa i gastronomii Poznań
- 2002 – 2006 Liceum ogólnokształcące im. J. Kochanowskiego Siedlce
Przykład opisu umiejętności
Doskonałe CV kierownika/kierowniczki restauracji powinno zawierać szereg istotnych kompetencji, których Twój pracodawca lub rekruter szuka u kandydata. Najlepiej załączyć listę miękkich i twardych umiejętności, które są niezbędne w pracy kierownika/kierowniczki restauracji. Zapoznaj się z poniższym przykładem.
- Znajomość branży gastronomicznej
- Doskonała obsługa klienta Ekspert
- Umiejętności przywódcze Ekspert
- Znajomość strategii rozwoju biznesu Ekspert
- Znajomość efektywnych technik zarządzania Ekspert
- Znajomość marketingu strategicznego
Na czym polega praca kierownika/kierowniczki restauracji
Kierownicy restauracji to profesjonaliści, którzy nadzorują przebieg pracy i prowadzenie restauracji. Mają zazwyczaj wiele różnych obowiązków, w tym zarządzanie pracownikami, zatrudnianie i szkolenie personelu, zamawianie towarów, sporządzanie harmonogramów i rozwiązywanie problemów związanych z obsługą klienta. Kierownik restauracji może, choć nie musi być właścicielem restauracji. Głównym jego celem jest zwiększenie sukcesu i przychodów restauracji poprzez pracę nad usprawnianiem codziennego funkcjonowania oraz optymalną obsługą klienta. Często jest zobowiązany do wykorzystywania umiejętności twórczych i marketingowych w celu utrzymania klientów i przyciągania nowych.