1. Przykłady
  2. Stanowisko administracyjno-biurowe
Napisany przez Paul DruryPaul Drury

Stanowisko administracyjno-biurowe Przykłady listów motywacyjnych

Skorzystaj z tego przykładu listu motywacyjnego Stanowisko administracyjno-biurowe, aby zakończyć aplikację i szybko znaleźć zatrudnienie - bez frustracji, bez niepewności. Ten przykład listu motywacyjnego jest specjalnie zaprojektowany na potrzeby stanowisk Stanowisko administracyjno-biurowe w 2024 roku. Wykorzystaj nasze przykładowe zdania i profesjonalne formatowanie. Swój idealny list motywacyjny będziesz mógł pobrać w ciągu zaledwie kilku minut.
4.1
Średnia ocena
osób również oceniło przykład
Stanowisko administracyjno-biurowe Przykłady listów motywacyjnych
Edytuj ten list motywacyjny

Solidny format listu motywacyjnego na stanowisko administracyjno-biurowe pomoże Ci zaprezentować swój wizerunek jako osoby zorganizowanej i wydajnej. Oznacza to, że należy zadbać o odpowiednią strukturę listu.

Format listu motywacyjnego na stanowisko administracyjno-biurowe powinien zawierać następujące elementy:

  • Nagłówek;
  • Zwrot grzecznościowy;
  • Wprowadzenie do listu motywacyjnego;
  • Środkowe akapity (zasadnicza treść listu);
  • Zakończenie listu motywacyjnego (podsumowanie i wezwanie do działania).

Kompleksowy poradnik pisania listów motywacyjnych oferuje ogólne porady dotyczące tworzenia listów motywacyjnych, poniżej znajdziesz konkretne wskazówki dotyczące maksymalizacji skuteczności każdego konkretnego akapitu i każdej sekcji listu.

Poniższy przykład listu motywacyjnego na stanowisko administracyjno-biurowe stanowi doskonałą podstawę do stworzenia profesjonalnej aplikacji dostosowanej do Twoich potrzeb:

Przykład listu motywacyjnego, który można dostosować do własnych potrzeb

Teresa Bendek

Recepcjonistka

To: Mr. Łożański, Imagazine PR

Szanowny Panie,

pracując przez ostanie trzy lata na pół etatu jako recepcjonistka w firmie PR, nauczyłam się, że każda kampania zaczyna się od dzielonych ze sobą emocji.

W momencie, gdy do naszego biura wchodzą goście albo klienci, moim obowiązkiem jest zadbanie o to, aby nie rozpraszały ich podwójnie zarezerwowany pokój spotkań, błędne połączenie lub apatyczne podejście współpracowników. Jeśli tylko mogę, staram się podtrzymać ich kreatywność, oferując miłą rozmowę wolną od polityki lub dzieląc się szczerą opinią na temat najnowszego pomysłu promocyjnego.

Moim zadaniem jest umożliwianie swobodnego przepływu pomysłów poprzez zapewnienie profesjonalnego i efektywnego wsparcia tam, gdzie jest ono potrzebne. Piszę 90 słów na minutę, przekierowuję ponad 250 rozmów telefonicznych oraz przyjmuję codziennie nawet 80 osób, zapewniając im ciepłą i serdeczna atmosferę.

W recepcji nigdy nie do końca wiadomo, co tego dnia Cię czeka. W związku z moim celem zawodowym, którym jest podjęcie pracy w dziedzinie PR po zakończeniu studiów, zawsze staram się iść o krok dalej i rozwijać się w możliwie wielu dziedzinach. Aby zebrać jak najwięcej doświadczenia:

  • Zorganizowałam zakwaterowanie i podróż 60 grup dziennikarzy (za każdym razem grupy ponad 40-osobowe); Gromadziłam codzienne wycinki prasowe z 35 źródeł w celu przygotowania prezentacji dla klientów;
  • Zarządzałam kalendarzami redakcyjnymi, konferencyjnymi i prasowymi oraz aktualizowałam bazę danych;
  • Koordynowałam zadania współpracowników na platformach mediów społecznościowych oraz monitorowałam zaangażowanie użytkowników.

Osoby, które wchodzą do mojej recepcji (lub do niej dzwonią), są moim absolutnym priorytetem, jak długo potrzebują mojej pomocy, ale wierzę, że recepcjonistka ds. PR może zaoferować więcej. Od dawna śledzę sukces Imagazine PR w mediach społecznościowych i chętnie spotkam się na rozmowie kwalifikacyjnej, aby przekonać się, czy łączą nas te same emocje i podobne nastawienie. Mam wrażenie, że tak właśnie jest.

Z poważaniem

Teresa Bendek

Skopiowane!

Nagłówek listu motywacyjnego

Nagłówek listu motywacyjnego pełni dwie główne funkcje. Pierwsza z nich to sprawienie, że zostaniesz zapamiętany przez rekruterów. Nagłówek to idealne miejsce, aby umieścić w nim nazwisko, numer telefonu, a nawet informacje dotyczące kont w mediach społecznościowych na wypadek, gdyby menedżer ds. zatrudnienia chciał się z Tobą skontaktować. W średnich i większych firmach proces rekrutacji jest często obsługiwany przez zespół osób. Dzięki nagłówkowi wszystkie te osoby będą miały pod ręką niezbędne informacje na Twój temat.

Zwrot grzecznościowy

Choć zwrot grzecznościowy w liście motywacyjnym nie zajmuje zbyt wiele miejsca, jest jedną z najważniejszych sekcji, jeśli chodzi o nawiązanie osobistego kontaktu i wybór odpowiedniego tonu. Jeśli to możliwe, zaadresuj list do konkretnego menedżera ds. zatrudnienia. Zwrot „Szanowny Panie”/”Szanowna Pani” zawsze jest odpowiedni. W mniej formalnych sytuacjach możesz się pokusić o zwrot „Droga…”/”Drogi…” + imię.

Cel tej sekcji: Zwrot do odbiorcy listu, aby nawiązać osobisty kontakt i rozpocząć list w odpowiednim tonie.

Wprowadzenie do listu motywacyjnego

Głównym celem listu motywacyjnego jest to, by Twoja aplikacja pozytywnie się wyróżniała spośród innych. Cel ten jest szczególnie istotny w przypadku wprowadzenia do listu motywacyjnego. Jeśli chcesz uniknąć nudnego początkowego akapitu, wybierz ekscytującą anegdotę, istotne dane statystyczne lub interesujący fakt, aby przyciągnąć uwagę menedżera ds. rekrutacji i wprowadzić go w treść listu.

Cel tej sekcji: Wzbudzić zainteresowanie odbiorcy poprzez wplecenie do listu anegdoty, faktu lub znaczących liczb.

Przykład zwrotu grzecznościowego i wstępu do listu motywacyjnego, który można dostosować do własnych potrzeb

Szanowny Panie,

pracując przez ostanie trzy lata na pół etatu jako recepcjonistka w firmie PR, nauczyłam się, że każda kampania zaczyna się od dzielonych ze sobą emocji.

Skopiowane!

Zasadnicza treść listu

Sekcja zawierająca zasadniczą treść to miejsce, w którym możesz przedstawić swoje najważniejsze osiągnięcia, a także naświetlić odpowiednie umiejętności i doświadczenie zawodowe. Ponieważ jest to najbardziej obszerna część listu, możesz uprościć proces jej pisania, dzieląc ją na dwie podsekcje.

W pierwszej z nich możesz wypróbować metodę STAR, aby krótko opisać sytuację, zadanie, podjęte przez Ciebie działania i pozytywny wynik. Wybierz przykłady, które najbardziej odpowiadają zadaniom, które będziesz wykonywać na nowym stanowisku oraz i wymaganym na nim umiejętnościom.

W drugim akapicie możesz przedstawić najważniejsze argumenty, wspierające Twoją kandydaturę na pracownika, omawiając swoje najważniejsze umiejętności i ewentualny wkład, jaki wniesiesz do firmy.

Celem tej sekcji jest podkreślenie mocnych stron i zalet za pomocą metody STAR oraz przedstawienie korzyści, jaką przyniesiesz firmie.

Przykład środkowych akapitów listu motywacyjnego, który można dostosować do własnych potrzeb

W momencie, gdy do naszego biura wchodzą goście albo klienci, moim obowiązkiem jest zadbanie o to, aby nie rozpraszały ich podwójnie zarezerwowany pokój spotkań, błędne połączenie lub apatyczne podejście współpracowników. Jeśli tylko mogę, staram się podtrzymać ich kreatywność, oferując miłą rozmowę wolną od polityki lub dzieląc się szczerą opinią na temat najnowszego pomysłu promocyjnego.

Moim zadaniem jest umożliwianie swobodnego przepływu pomysłów poprzez zapewnienie profesjonalnego i efektywnego wsparcia tam, gdzie jest ono potrzebne. Piszę 90 słów na minutę, przekierowuję ponad 250 rozmów telefonicznych oraz przyjmuję codziennie nawet 80 osób, zapewniając im ciepłą i serdeczna atmosferę.

W recepcji nigdy nie do końca wiadomo, co tego dnia Cię czeka. W związku z moim celem zawodowym, którym jest podjęcie pracy w dziedzinie PR po zakończeniu studiów, zawsze staram się iść o krok dalej i rozwijać się w możliwie wielu dziedzinach. Aby zebrać jak najwięcej doświadczenia:

  • Zorganizowałam zakwaterowanie i podróż 60 grup dziennikarzy (za każdym razem grupy ponad 40-osobowe); Gromadziłam codzienne wycinki prasowe z 35 źródeł w celu przygotowania prezentacji dla klientów;
  • Zarządzałam kalendarzami redakcyjnymi, konferencyjnymi i prasowymi oraz aktualizowałam bazę danych;
  • Koordynowałam zadania współpracowników na platformach mediów społecznościowych oraz monitorowałam zaangażowanie użytkowników.
Skopiowane!

Zakończenie listu motywacyjnego (podsumowanie i wezwanie do działania)

Teraz nadszedł czas, aby zakończyć list profesjonalnie i w eleganckim stylu. Możesz zwiększyć swoje szanse na zainteresowanie ze strony menadżera ds. zatrudnienia za pomocą skutecznego wezwania do działania. To zdanie wyraża Twój entuzjazm wobec stanowiska i zachęca odbiorcę do kontaktu. Możesz też ponownie umieścić tutaj swoje dane kontaktowe, jeśli wystarczy Ci miejsca na zmieszczenie całego listu na jednej stronie.

Celem tej sekcji jest zakończenie listu z szacunkiem i entuzjazmem poprzez wezwanie odbiorcy do działania, a następnie wybór zwrotu, stanowiącego pozytywny akcent na końcu listu.

Zakończ swój list odpowiednim zwrotem: „Z wyrazami szacunku”, „Z poważaniem” albo, mniej formalnym: „Serdecznie pozdrawiam”.

Przykład zakończenie listu motywacyjnego, który można dostosować do własnych potrzeb

Osoby, które wchodzą do mojej recepcji (lub do niej dzwonią), są moim absolutnym priorytetem, jak długo potrzebują mojej pomocy, ale wierzę, że recepcjonistka ds. PR może zaoferować więcej. Od dawna śledzę sukces Imagazine PR w mediach społecznościowych i chętnie spotkam się na rozmowie kwalifikacyjnej, aby przekonać się, czy łączą nas te same emocje i podobne nastawienie. Mam wrażenie, że tak właśnie jest.

Z poważaniem

Teresa Bendek

Skopiowane!
Stwórz list motywacyjny w zaledwie kilka minut
Stwórz list motywacyjny w zaledwie kilka minut
Wyróżnisz się i szybciej zostaniesz zatrudniony dzięki naszej kolekcji darmowych szablonów listów motywacyjnych, które opracowali eksperci, by ułatwić Ci zdobycie wymarzonego stanowiska.
Stwórz list motywacyjny

Darmowe szablony zaprojektowane przez profesjonalistów

Dzięki ponad 10 milionom utworzonych życiorysów i listów motywacyjnych CVeasy.pl jest wiodącym narzędziem do tworzenia karier online, dzięki któremy dostaniesz się na rozmowę kwalifikacyjną
4 z 5
na podstawie 408 opinii na Trustpilot
Skorzystaj z tego szablonuSztokholm cover_letter template
Sztokholm
1 500 000 użytkowników wybrało ten szablon
Skorzystaj z tego szablonuNowy Jork cover_letter template
Nowy Jork
490 000 użytkowników wybrało ten szablon
Skorzystaj z tego szablonuWiedeń cover_letter template
Wiedeń
130 000 użytkowników wybrało ten szablon
Skorzystaj z tego szablonuSydney cover_letter template
Sydney
180 000 użytkowników wybrało ten szablon
Skorzystaj z tego szablonuLondyn cover_letter template
Londyn
340 000 użytkowników wybrało ten szablon
Skorzystaj z tego szablonuDublin cover_letter template
Dublin
290 000 użytkowników wybrało ten szablon
Skorzystaj z tego szablonuMoskwa cover_letter template
Moskwa
71 000 użytkowników wybrało ten szablon
Skorzystaj z tego szablonuAmsterdam cover_letter template
Amsterdam
180 000 użytkowników wybrało ten szablon
Skorzystaj z tego szablonuMadryd cover_letter template
Madryd
170 000 użytkowników wybrało ten szablon
Skorzystaj z tego szablonuSantiago cover_letter template
Santiago
160 000 użytkowników wybrało ten szablon
Skorzystaj z tego szablonuSingapur cover_letter template
Singapur
59 000 użytkowników wybrało ten szablon
Skorzystaj z tego szablonuOslo cover_letter template
Oslo
65 000 użytkowników wybrało ten szablon
Skorzystaj z tego szablonuKapsztad cover_letter template
Kapsztad
8 900 użytkowników wybrało ten szablon
Skorzystaj z tego szablonuParyż cover_letter template
Paryż
40 000 użytkowników wybrało ten szablon
Skorzystaj z tego szablonuBerlin cover_letter template
Berlin
100 000 użytkowników wybrało ten szablon
Skorzystaj z tego szablonuGenewa cover_letter template
Genewa
3 900 użytkowników wybrało ten szablon
Skorzystaj z tego szablonuVancouver cover_letter template
Vancouver
52 000 użytkowników wybrało ten szablon
Skorzystaj z tego szablonuTokio cover_letter template
Tokio
68 000 użytkowników wybrało ten szablon
Skorzystaj z tego szablonuMediolan cover_letter template
Mediolan
56 000 użytkowników wybrało ten szablon
Skorzystaj z tego szablonuLizabona cover_letter template
Lizabona
35 000 użytkowników wybrało ten szablon
Skorzystaj z tego szablonuBarcelona cover_letter template
Barcelona
32 000 użytkowników wybrało ten szablon
Skorzystaj z tego szablonuKopenhaga cover_letter template
Kopenhaga
25 000 użytkowników wybrało ten szablon
Skorzystaj z tego szablonuChicago cover_letter template
Chicago
22 000 użytkowników wybrało ten szablon
Skorzystaj z tego szablonuRio cover_letter template
Rio
32 000 użytkowników wybrało ten szablon
Skorzystaj z tego szablonuRzym cover_letter template
Rzym
6 500 użytkowników wybrało ten szablon
Skorzystaj z tego szablonuBoston cover_letter template
Boston
21 000 użytkowników wybrało ten szablon
Skorzystaj z tego szablonuToronto cover_letter template
Toronto
120 000 użytkowników wybrało ten szablon
Ta strona korzysta z plików cookie, by poprawić komfort użytkowania, do przeprowadzania analiz i w celach marketingowych. Korzystając z naszej witryny, wyrażasz zgodę na wszystkie pliki cookie zgodnie z naszą Polityka plików cookie iPolityka prywatności.
Zaakceptuj ciasteczka