Doskonała asystentka medyczna od dziesięciu lat. Posiada rozległe doświadczenie w pracy w placówkach opieki zdrowotnej i wykonywaniu zadań, takich jak organizacja pracy biura, prowadzenie i aktualizacja dokumentacji pacjentów oraz całościowa obsługa komunikacji i korespondencji z pacjentem. Wyróżnia się wysokim poziomem obsługi klienta oraz dobrą znajomością branży medycznej i aktualnej terminologii medycznej.
10/2015 - 02/2020, Asystentka medyczna , Przychodni Zachodnia, Tychy
- Profesjonalna pomoc w przeprowadzaniu wywiadów z pacjentami, zarówno telefonicznych jak i osobistych.
- Zbieranie i porządkowanie danych niezbędnych do prowadzenia działalności placówki.
- Przygotowywanie pokojów zabiegowych i dbanie o to, by były one czyste i przyjazne dla pacjentów.
- Udzielanie pacjentom i członkom ich rodzin informacji dotyczących procedur leczenia, leków, diety i zaleceń lekarza.
10/2010 - 09/2015, Asystentka Medyczna, Przychodni nr 5, Tychy
- Zapewnienie doskonałego wsparcia dla personelu administracyjnego i medycznego w placówce medycznej z dużą liczbą pacjentów.
- Zakładanie, prowadzenie i śledzenie ponad 7 000 kart pacjentów objętych ambulatoryjną opieką specjalistyczną.
- Zapewnienie doskonałej obsługi pacjentom i pracownikom placówki.
- Zajmowanie się rozstrzyganiem sporów i wątpliwości dotyczących treści dokumentacji medycznej.
- Komunikacja z pacjentami i ich rodzinami w celu złagodzenia ewentualnych obaw; udzielanie informacji o statusie pacjenta.
- Zarządzanie bazą danych przy zachowaniu całkowitej tajemnicy.
- Przygotowywanie przyjęć i zwolnień pacjentów, umawianie na wizyty kontrolne, śledzenie i informowanie o wynikach laboratoryjnych.
09/2008 - 06/2010, Administrowanie i organizacja w placówkach ochrony zdrowia, Wyższa Szkoła Planowania Strategicznego, Dąbrowa Górnicza
09/2005 - 06/2008, , Liceum Ogólnokształcące im. Józefa Piłsudskiego, Tychy
- angielski
- Komunikatywność i znajomość praw pacjenta
- Skrupulatność
- Odpowiednia wiedza medyczna
- Dobra organizacja E
- Obsługa komputera i innych urządzeń biurowych
Jak napisać CV asystentki medycznej?
Życiorys asystentki medycznej powinien skutecznie przekazywać zdolność kandydata do zapewnienia optymalnej pomocy medycznej i wsparcia administracyjnego w placówkach medycznych. Asystentka medyczna to niezbędny pracownik każdego ośrodka opieki zdrowotnej, ponieważ działania w takich placówkach często opierają się na pracy zespołowej. CV powinno pokazać Twoją zdolność do zapewnienia wysokiej jakości wsparcia personelowi i pacjentom. Pamiętaj, aby podkreślić umiejętność prowadzenia i aktualizowania dokumentacji pacjenta, odbierania połączeń telefonicznych, obsługi korespondencji i planowania wizyt pacjentów. Skuteczne CV asystentki medycznej powinno obejmować przydatne umiejętności, takie jak opieka nad pacjentem, dbałość o szczegóły, znajomość terminologii medycznej i zaawansowaną znajomość IT i obsługę sprzętu biurowego.
Przykład podsumowania profilu
Uwypuklij tutaj swoje największe osiągnięcia i atrybuty, które świadczą o Twojej wartości na stanowisku asystentki medycznej. Pamiętaj o podkreśleniu swoich najważniejszych osiągnięć zawodowych w tym krótkim, ale przekonującym podsumowaniu. Zapoznaj się z poniższym przykładem.
Doskonała asystentka medyczna od dziesięciu lat. Posiada rozległe doświadczenie w pracy w placówkach opieki zdrowotnej i wykonywaniu zadań, takich jak organizacja pracy biura, prowadzenie i aktualizacja dokumentacji pacjentów oraz całościowa obsługa komunikacji i korespondencji z pacjentem. Wyróżnia się wysokim poziomem obsługi klienta oraz dobrą znajomością branży medycznej i aktualnej terminologii medycznej.
Przykład historii zatrudnienia
Wymień wszystkie stanowiska związane ze stanowiskiem asystentki medycznej. Jeśli nie masz jeszcze doświadczenia zawodowego, wpisz koniecznie wszystkie staże i praktyki związane z opieką zdrowotną. Pamiętaj, aby używać czasowników świadczących o działaniu i pisać o konkretnych osiągnięciach, które dowodzą, że jesteś odpowiednim kandydatem. Zapoznaj się z poniższym przykładem.
- Profesjonalna pomoc w przeprowadzaniu wywiadów z pacjentami, zarówno telefonicznych jak i osobistych.
- Zbieranie i porządkowanie danych niezbędnych do prowadzenia działalności placówki.
- Przygotowywanie pokojów zabiegowych i dbanie o to, by były one czyste i przyjazne dla pacjentów.
- Udzielanie pacjentom i członkom ich rodzin informacji dotyczących procedur leczenia, leków, diety i zaleceń lekarza
Przykład historii wykształcenia
W tej sekcji należy wymienić wszystkie zdobyte tytuły naukowe oraz certyfikaty zawodowe. Warto także wspomnieć tutaj o wszelkich nagrodach i wyróżnieniach. Jeśli posiadasz stopień wyższy niż licencjat, możesz pominąć szkołę średnią. Zapoznaj się z poniższym przykładem.
- 2008 – 2010 Administrowanie i organizacja w placówkach ochrony zdrowia, Wyższa Szkoła Planowania Strategicznego Dąbrowa Górnicza
- 2005 –2008 Liceum Ogólnokształcące im. Józefa Piłsudskiego Tychy
Przykład opisu umiejętności
Doskonałe CV asystentki medycznej, takie jak to, powinno zawierać szereg istotnych kompetencji, których Twój pracodawca szuka u kandydata. Pamiętaj, by wymienić kompetencje związane z zawodem oraz solidny zestaw miękkich i twardych umiejętności, które są niezbędne do wykonywania obowiązków sekretarki medycznej. Zapoznaj się z poniższym przykładem
- Komunikatywność i znajomość praw pacjenta
- Skrupulatność
- Odpowiednia wiedza medyczna
- Dobra organizacja
- Obsługa komputera i innych urządzeń biurowych
Na czym polega praca asystentki medycznej?
Asystentki medyczne to specjaliści zapewniający pomoc administracyjną i ogólną w placówkach medycznych. Prowadzą i aktualizują dokumentację pacjentów oraz korespondencję z pacjentami. Asystentki medyczne stanowią też integralne ogniwo łączące lekarzy i administrację placówki.
Wykorzystują umiejętności organizacyjne do dokładnego zapisywania i porządkowania danych medycznych. Pomagają również ustalić, czy pacjent kwalifikuje się do niektórych zabiegów. Mogą być również odpowiedzialni za różne obowiązki biurowe, takie jak monitorowanie zapasów i zamawianie niezbędnych materiałów oraz prowadzenie kart czasu pracy i rejestracja obecności pracowników.