Przykładowe CV na stanowisko pracownika biurowego

Sprawdzone CV dopasowane do wymagań danego stanowiska pozwoli Ci zdobyć nową pracę w 2024 roku. Możesz zmienić i edytować przykładowe CV dla pracownika biurowego, aby z łatwością opracować idealne CV w zaledwie kilka minut. Wystarczy, że podasz swoje dane i pobierzesz swoje nowe CV - to wystarczy, aby zacząć proces starania się o nowe stanowisko!
Edytuj to CV

Jak napisać CV pracownika biurowego

W doskonałym CV pracownika biurowego powinieneś zawrzeć elementy, które można znaleźć we wszystkich tradycyjnych życiorysach. Należą do nich:

  • Nagłówek;
  • Podsumowanie umiejętności i celów zawodowych;
  • Sekcja Historia zatrudnienia;
  • Sekcja Umiejętności;
  • Sekcja Wykształcenie.

Traktując powyższą listę jako listę kontrolną, będziesz miał pewność, że zamieściłeś w CV wszystkie istotne informacje wymagane w CV pracownika biurowego. Taka struktura umożliwia też menedżerowi ds. zatrudnienia szybkie przeskanowanie Twojego CV i znalezienie interesujących go informacji.

W CV pracownika biurowego należy zaprezentować cechy niezbędne do prawidłowego wypełniania podstawowych obowiązków biurowych. Pracownicy biurowi powinni być biegli w obsłudze komputera, korespondencji, w planowaniu i – w niektórych przypadkach – obsłudze płatności. Ważne jest podkreślenie tych umiejętności, a oprócz nich także zdolności szybkiego opanowywania nowych procesów. Idealny kandydat na pracownika biurowego umie działać zarówno samodzielnie, jak i w zespole. W CV powinien zademonstrować zdolność do zapewnienia doskonałej obsługi klienta i terminowego wykonywania obowiązków, często pod presją czasu.

Przykładowe Podsumowanie umiejętności i celów zawodowych na CV

Podsumowane umiejętności i celów zawodowych na CV daje pracodawcy przedsmak tego, co masz do zaoferowania, nie obciążając go zbyt dużą ilością szczegółów. Te trzy do pięciu zdań ma za zadanie przykuć uwagę menedżera ds. zatrudnienia i zachęcić go do przeczytania całego CV. Skup się na swoich największych osiągnięciach i atrybutach oraz wartych pokazania umiejętnościach lub specjalistycznej wiedzy. W tej sekcji powinieneś też zawrzeć słowa kluczowe z ogłoszenia o pracę, aby przejść przez filtr programu śledzenia kandydatów, czyli ATS. Pamiętaj, aby użyć jak najwięcej dynamicznych wyrażeń i konkretów. Pracownicy biurowi odgrywają ważną rolę w zapewnianiu sprawnego przebiegu procedur biurowych. Odwołuj się do liczb i faktów, aby dodać wagi swoim osiągnięciom.

Przykład Podsumowania umiejętności i celów zawodowych, który można dopasować w zależności od potrzeb

Zaangażowany i chłonny wiedzy pracownik biurowy z obszernym doświadczeniem w zarządzaniu pracą w różnych typach biur. Elastyczny, wyczulony na potrzeby miejsca pracy, udzielający kolegom i przełożonym niezbędnego wsparcia administracyjnego. Posiadający wysoko rozwinięte umiejętności organizacyjne i motywację do samodoskonalenia. Doskonale radzi sobie z różnymi aplikacjami, systemami archiwizacji i innym oprogramowaniem biurowym. Profesjonalnie wykonuje poufne zadania. Chętnie wykorzystuje umiejętności kierownicze i administracyjne na rzecz biura, a którym jest zatrudniony.

Przykład sekcji Historia zatrudnienia

Jeśli korzystasz z formatu CV z odwróconą chronologią, sekcja Historia zatrudnienia zajmie większą część CV. Wymień swoje poprzednie stanowiska pracy, od najbardziej aktualnego wstecz. Nie zapomnij podać nazw firm, ich lokalizacji oraz okresu pracy. Pod każdym stanowiskiem wypunktuj cztery do pięciu swoich głównych obowiązków i rezultatów pracy na stanowisku. Podeprzyj je liczbami, sformułuj w sposób dynamiczny, aby odpowiednio zilustrować znaczenie Twojej pracy i pokazać potencjalnemu pracodawcy, co mógłbyś wnieść do jego firmy.

Przykład sekcji Historia zatrudnienia, który można dopasować w zależności od potrzeb

Pracownik biurowy w IV Liceum ogólnokształcące, Łódź
Listopad 2015 — Lipiec 2019

  • Wykonywanie wszelkich zadań w sekretariacie szkoły;
  • Wsparcie nauczycieli i dyrekcji w każdego rodzaju pracy administracyjnej, w tym w redagowaniu, korekcie i dystrybucji dokumentów;
  • Obsługa korespondencji;
  • Witanie gości i dostarczanie im ogólnych informacji o szkole;
  • Prowadzenie dokumentacji uczniowskiej i jej odpowiednie, bezpieczne przechowywanie.

 

Pracownik biurowy w Przychodni dla wszystkich, Łódź
Październik 2012 — Październik 2015

  • Witanie gości w sposób uprzejmy i przyjazny;
  • Odbieranie telefonów i umawianie wizyt;
  • Dostarczanie zainteresowanym stronom ogólnych informacji;
  • Sortowanie poczty przychodzącej i obsługa poczty wychodzącej;
  • Przetwarzanie rachunków i innych poufnych dokumentów;
  • Pisanie i redagowanie notatek i raportów;
  • Kserowanie, wprowadzanie danych i wykonywanie innych ważnych zadań biurowych.

 

Asystentka biura obsługi klienta w przychodni Medyk, Łódź
Listopad 2010 — Wrzesień 2012

  • Pośredniczenie w kontaktach między pracownikami służby zdrowia a pacjentami;
  • Dostarczanie pacjentom niezbędnych informacji na temat przychodni i jej usług;
  • Przetwarzanie roszczeń ubezpieczeniowych i dokumentacji;
  • Wykonywanie i odbieranie telefonów oraz umawianie wizyt.

Przykład sekcji Wykształcenie na CV pracownika biurowego

Chociaż od pracowników biurowych nie wymaga się posiadania dyplomu wyższych studiów, dzięki temu, że wypełnisz tę sekcję, menedżer ds. zatrudnienia zorientuje się w Twoich możliwościach. Pamiętaj, aby podać poziom wykształcenia, szkołę, jej lokalizację oraz lata, w których do niej uczęszczałeś. Jeśli nadal jesteś studentem, możesz podać przewidywaną datę ukończenia studiów oraz średnią ocen, o ile jest wystarczająco wysoka. W tej sekcji należy też zapisać wyróżnienia i nagrody. Jeśli posiadasz stopień wyższy niż licencjat, możesz pominąć informacje o szkole średniej.

Przykład sekcji Wykształcenie, który można dopasować w zależności od potrzeb

licencjat, Komunikacja i zarządzanie , Uniwersytet Łódzki
Wrzesień 2006 — Czerwiec 2010

VII Liceum ogólnokształcące, Łódź
Wrzesień 2002 — Czerwiec 2006

Przykład sekcji Umiejętności na CV

W CV pracownika biurowego powinieneś odpowiednio wyeksponować swoje umiejętności. Jest to sekcja CV, która unaocznia menedżerowi ds. zatrudnienia, co możesz wnieść do jego firmy. Ze względu na to, że umiejętności zapisuje się w punktach, należy wybrać takie, które można streścić w jednym lub dwóch słowach. Pamiętaj, aby przeanalizować opis stanowiska pracy pod kątem umiejętności, które są szczególnie ważne dla pracodawcy. Uwzględnij w swoim CV zarówno umiejętności twarde (związane z wiedzą specjalistyczną), jak i miękkie (cechy charakteru i kompetencje interpersonalne), aby pokazać, dlaczego doskonale się nadajesz do pracy biurowej. Aby uznano Cię za interesującego kandydata, musisz zaprezentować się jako osoba pracowita i wysoce zorganizowana.

Przykład sekcji Umiejętności, który można dopasować w zależności od potrzeb
  • Umiejętności organizacyjne
  • Umiejętność szybkiego pisania na klawiaturze
  • Zarządzanie
  • Komunikacja
  • Znajomość systemów biurowych
Stwórz swoje CV w 15 minut!
Skorzystaj z profesjonalnych, przetestowanych w praktyce szablonów CV, które są zgodne z wymaganiami pracodawców.
Stwórz moje CV