Przykładowe CV na stanowisko Organizator Eventów

Sprawdzone CV dopasowane do wymagań danego stanowiska pozwoli Ci zdobyć nową pracę w 2024 roku. Możesz zmienić i edytować przykładowe CV dla Organizator Eventów, aby z łatwością opracować idealne CV w zaledwie kilka minut. Wystarczy, że podasz swoje dane i pobierzesz swoje nowe CV - to wystarczy, aby zacząć proces starania się o nowe stanowisko!
Edytuj to CV

Jak napisać CV na stanowisko organizatora eventów

Aby planowane przez Ciebie imprezy odniosły sukces, musisz wykonać wiele różnych zadań. Dlatego w CV organizatora eventów należy zaprezentować najważniejsze i najbardziej udane z Twoich działań. Istotne jest, by omówić w nim rodzaje imprez, które zaplanowałeś. Ponieważ możliwości są nieograniczone, skoncentruj się nie tylko na tym, jakimi wydarzeniami (rozrywkowymi) się zajmujesz, ale także na tym, w jaki sposób wykonujesz swoją pracę.

Organizacja wydarzenia to wyjątkowa okazja, aby zaimponować klientom, jednocześnie istnieje jednak ryzyko, że zupełnie nie trafisz w ich gust. Pracodawcy organizatorów imprez potrzebują pewności, że ich wizjonerskie pomysły zostaną zrealizowane bezbłędnie i z najwyższą klasą.

Kluczowe znaczenie w życiorysie organizatora imprez mają kreatywność i zdolności adaptacyjne. Choć w przeszłości zorganizowałeś wiele udanych wydarzeń, Twój przyszły pracodawca może mieć wobec Ciebie inne oczekiwania niż poprzedni zleceniodawcy. Zaprezentuj się zatem jako osoba, którą cechuje elastyczność i umiejętność dostrojenia się do nowych oczekiwań, czyli jako organizator imprez, który potrafi współpracować z różnymi klientami.

Przykład podsumowania umiejętności i celów zawodowych na CV: zaimponuj skalą zorganizowanych eventów

Aby przekonać przyszłego pracodawcę o tym, że doskonale spełnisz i jego wymagania, Twoje Podsumowanie umiejętności i celów zawodowych na CV powinno zawierać najbardziej imponujących wydarzenia. Wszyscy organizatorzy eventów napiszą, że ich mocną stroną jest komunikacja, że świetnie sobie radzą z rozwiązywaniem problemów i że mają dobre oko do szczegółów. Ty też powinieneś o tym napisać, ale niekoniecznie w tej sekcji. W swoim podsumowaniu skup się na rezultatach Twojej pracy, a nie na sposobie, w jaki je osiągnąłeś (o tym wspomnisz w historii zatrudnienia). Najpierw wytocz ciężkie działa, drobiazgami zajmiesz się później.

Oprzyj swoje podsumowanie na opisie stanowiska

Wyobraź sobie, że kierownik ds. marketingu zasiada do opisu stanowiska organizatora imprez. Jeśli chcesz, by firma Cię zatrudniła, przyjrzyj się dokładnie treści ogłoszenia o pracę. Zadbaj o to, by Twoje podsumowanie umiejętności i celów zawodowych na CV organizatora wydarzeń idealnie odzwierciedlało treść ogłoszenia. Dzięki temu przekonasz rekruterów o tym, że jesteś osobą w ich typie i odpowiednim kandydatem na stanowisko.

Przykładowe podsumowanie umiejętności i celów zawodowych na CV, które można dostosować odpowiednio do potrzeb.

Zaangażowana w swoją pracę organizatorka eventów z kilkuletnim doświadczeniem w planowania imprez, koordynowaniu i nadzorowaniu różnego rodzaju imprez. Biegła w kompleksowym zarządzaniu wydarzeniami, zapewniająca klientom asystę od koncepcji eventu do jego realizacji. Zwracająca uwagę na szczegóły i z umiejętnością zarządzania kilkoma projektami równocześnie. Stawiająca na rozwój trwałych i owocnych relacji z klientami i podwykonawcami. W pełni skoncentrowana na potrzebach klienta, dążąca do satysfakcjonującego go rezultatu i ukoronowania projektu sukcesem.

Przykład historii zawodowej: same fakty

W realizacji eventów rzadko wszystko idzie zgodnie z planem. Miarą Twoich umiejętności jest to, jak radzisz sobie z niespodziewanymi problemami i wyzwaniami. Nie unikaj mówienia o tym w swoim CV. Planowanie eventów nie jest prostym zajęciem; udawanie, że jest inaczej, byłoby nieszczere. Idealne CV, które przedstawia Cię jako nieomylnego guru branży eventowej, z pewnością wzbudzi podejrzenia. Bądź szczery, bo to może zainteresować pracodawców, którzy będą chcieli dowiedzieć się o Tobie więcej. 

Przykładowa historia zawodowa, którą można dostosować odpowiednio do potrzeb.

Organizatorka eventów, Imprezowo, Warszawa
kwiecień 2013 – październik 2019

  • Prowadzenie rozmów z klientami w celu oceny ich potrzeb w zakresie planowanych wydarzeń;
  • Tworzenie i prowadzenie drobiazgowej dokumentacji klientów związanej z organizacją eventów;
  • Kierowanie planowaniem i realizacją wszystkich aspektów wydarzenia;
  • Rozwijanie i podtrzymywanie dobrych relacji z podwykonawcami na przestrzeni pięciu lat;
  • Staranne zarządzanie budżetami i harmonogramem prac;
  • Świadczenie nadzwyczajnych usług planowania dla klientów oraz dbanie o wysoki poziom zadowolenia klienta.

 

Konsultant ślubny, Wytwórnia ślubów, Kielce
lipiec 2009 – marzec 2013

  • Spotkania z klientami w celu wstępnej konsultacji dot. ich ślubu;
  • Prezentacja slajdów i zdjęć w celu zainspirowania klientów;
  • Ścisła i intensywna współpraca z klientami, aby zapewnić im pełne wsparcie oraz zapobiec ślubnemu stresowi.
  • Planowanie i przeprowadzanie spotkań z podwykonawcami, kontrola ich pracy, odbiór dostaw, koordynacja współpracy z innymi profesjonalistami w celu zapewnienia bezbłędnego przebiegu uroczystości.

Przykład sekcji dotyczącej wykształcenia organizatora eventów: wykorzystaj swoją (praktyczną) wiedzę

Choć w przypadku tej funkcji preferowany jest licencjat z dziedziny sprzedaży, marketingu albo biznesu, większość organizatorów eventów opiera swoją pracę przede wszystkim na szerokim praktycznym doświadczeniu. Twoje wykształcenie (lub jego brak) nie musi być przeszkodą na drodze do wspaniałej pracy, o ile dysponujesz wymaganym doświadczeniem do roli „młodszego” organizatora eventów.

Przykład sekcji dotyczącej wykształcenia na CV, którą można dostosować odpowiednio do potrzeb.

Licencjat, Wydział Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej, Uniwersytet Jana Kochanowskiego, Kielce
wrzesień 2005 – czerwiec 2009

IV Liceum Ogólnokształcące, Kielce
wrzesień 2001 – czerwiec 2005

Przykład sekcji dotyczącej umiejętności na CV: delikatna równowaga

Do realizacji wspaniałego eventu niezbędne jest wiele różnorakich umiejętności. Brak niektórych z nich może wpłynąć niekorzystnie na powodzenie całego projektu. Praca na stanowisku organizatora eventów w tak dużym stopniu opiera się na kompetencjach, że pracodawca będzie wymagał dowodów na każdą umiejętność, która w jakimś stopniu pomaga w radzeniu sobie z realizacją imprez. 

Ze względu na to, że na CV nie wystarczy miejsca na wymienienie ich wszystkich, postaraj się rozmieść jak najwięcej z nich w różnych sekcjach życiorysu, poczynając od najważniejszych i najbardziej odpowiednich w pracy, o którą się ubiegasz, oraz od najbardziej aktualnych osiągnięć w dziedzinie planowania eventów.

Przykład sekcji dotyczącej umiejętności na CV, którą można dostosować odpowiednio do potrzeb.
  • Zarządzanie projektami
  • Projekty wizualne
  • Zaawansowana komunikacja
  • Umiejętności planowania
  • Zdolność adaptacji
Stwórz swoje CV w 15 minut!
Skorzystaj z profesjonalnych, przetestowanych w praktyce szablonów CV, które są zgodne z wymaganiami pracodawców.
Stwórz moje CV