Przykładowe CV na stanowisko Menedżer Mediów Społecznościowych

Sprawdzone CV dopasowane do wymagań danego stanowiska pozwoli Ci zdobyć nową pracę w 2024 roku. Możesz zmienić i edytować przykładowe CV dla Menedżer Mediów Społecznościowych, aby z łatwością opracować idealne CV w zaledwie kilka minut. Wystarczy, że podasz swoje dane i pobierzesz swoje nowe CV - to wystarczy, aby zacząć proces starania się o nowe stanowisko!
Edytuj to CV

Jak napisać CV na stanowisko menedżera mediów społecznościowych

Wybór najodpowiedniejszego formatu CV dla mediów społecznościowych

W większości przypadków najlepiej sprawdzi się najczęściej używany, bezpieczny chronologiczny układ życiorysu. Ze względu na to, że w sekcji Historia zatrudnienia klarownie i po kolei prezentuje najważniejsze kroki w Twojej karierze, będzie też z pewnością najbardziej odpowiedni w przypadku menedżera mediów społecznościowych.

Jeśli jednak stanowisko w mediach społecznościowych, o które się ubiegasz, jest radykalnym zwrotem w Twojej karierze, a Twoje doświadczenie zawodowe na pierwszy rzut oka z nim się nie łączy, powinieneś zastanowić się nad wyborem innego formatu CV.

Przykład podsumowania umiejętności i celów zawodowych: esencja CV

Wykorzystaj sekcję Podsumowanie umiejętności i celów zawodowych, by pokazać się rekruterom z „ludzkiej” strony. Podobnie jak sama lista słów kluczowych nie sprawdzi się jako post w mediach społecznościowych, Twoje Podsumowanie nie zadziała, jeśli rekruter, który będzie je czytał, niczego przy tym nie „poczuje”. Jeśli nie potrafisz tego osiągnąć w pierwszych słowach swojego CV, jak uda Ci się przekonać rekrutera do swojego talentu pisania treści medialnej, która wyróżni się na tle całej masy innych tekstów? Najlepsi menedżerowie mediów socjalnych nie obawiają się okazywać „ludzkiej twarzy” marek, które reprezentują. Pamiętaj, żeby postąpić podobnie w tej sekcji.

Przykładowe podsumowanie umiejętności i celów zawodowych na CV

Innowacyjny i zmotywowany menedżer mediów społecznościowych z szerokim doświadczeniem w tworzeniu treści i zarządzaniem obecnością firm i marek w sieci. Trafnie identyfikujący trendy medialne oraz biegły w zarządzaniu kontami w mediach społecznościowych na wielu platformach przyciągającymi aktywną grupę obserwujących. Sprawnie tworzący kampanie medialne dla użytkowników przekładające się na zwiększony ruch internautów na witrynach internetowych firmy lub marki.

Przykład historii zawodowej: kontekst Twoich osiągnięć

Sekcja dotycząca historii zatrudnienia w CV menedżera mediów społecznościowych powinna zawierać Twoje pomysły, projekty i wkład pracy. Informacje te wymagają odpowiedniego kontekstu – konkretnych wyników i liczb. Chociaż Twoja historia zatrudnienia może nie być w stu procentach odpowiednia do stanowiska, o które się ubiegasz, ważne jest, aby dopasować elementy doświadczenia zawodowego do wymagań konkretnej funkcji, na którą aplikujesz. Kiedy menedżerowie ds. zatrudnienia przeczytają o Twoich wcześniejszych projektach i wyzwaniach, z którymi się uporałeś u innego pracodawcy, będą przekonani, że nadajesz się również do pracy w ich firmie.

Przykład Historii zatrudnienia menedżera mediów społecznościowych

Menadżer mediów społecznościowych, Kompania Piwowarska, Poznań
październik 2016 – obecnie

  • Opracowywanie i koordynacja degustacji produktów za pośrednictwem mediów społecznościowych;
  • Zarządzanie kontami społecznościowymi w celu utrzymania rozpoznawalności marki;
  • Nadzorowanie sesji zdjęciowych nowych produktów do postów na Instagramie;
  • Codzienny kontakt z klientami, pracownikami i dostawcami;
  • Praca nad zwiększeniem rozpoznawalności produktu i przyciągnięciem nowych klientów, przy jednoczesnym utrzymaniu dotychczasowych klientów.

 

Menadżer mediów społecznościowych, Grupa Media, Poznań
marzec 2014 – październik 2016

  • Opracowywanie kont społecznościowych oraz kalendarzy treści dla nowych klientów;
  • Rejestrowanie danych dotyczących ruchu na stronie i opinii użytkowników;
  • Pomoc w zarządzaniu obecnością klienta na różnych portalach społecznościowych i platformach medialnych;
  • Tworzenie infografiki do blogów klientów i ich kont na Facebooku.
Usuń nieistotne stanowiska pracy

Przykład sekcji Wykształcenie na CV menedżera mediów społecznościowych: nieustanna nauka

Ponieważ większość menedżerów mediów społecznościowych posiada tytuł licencjata, prawdopodobnie pojawi się on na górze sekcji Wykształcenie. Oprócz niego Twoja lista kolejnych kroków na drodze edukacji powinna odzwierciedlać umiejętność i chęć dalszego szkolenia i samokształcenia, które są w tym zawodzie nieodzowne. Choć wraz z rozwojem sektora pracy umiejętności i kwalifikacje związane z marketingiem na określonym stanowisku stają się coraz bardziej powszechne, to w nieustannie zmieniającym się świecie marketingu praktyka tego zawodu wymaga ciągłej nauki.

Prawdopodobnie nie będziesz mieć wystarczająco dużo miejsca, aby uwzględnić w CV wszystkie kursy, na które uczęszczałeś i które ukończyłeś. Ważne jest jednak, aby zademonstrować chęć dalszego samodoskonalenia i dzięki temu przekonać potencjalnego pracodawcę, że Twoje umiejętności i wiedza nie uległy stagnacji. Zamieść zatem w życiorysie listę certyfikatów, dyplomów i kursów dopasowanych do stanowiska, o które się ubiegasz. Takie szczegóły niezwykle się liczą.

Przykład sekcji dotyczącej wykształcenia

Licencjat na kierunku Media społecznościowe w zarządzaniu, Wydział Zarządzania, Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
wrzesień 2010 – czerwiec 2014

IV Liceum im. Komisji Edukacji Narodowej, Poznań
wrzesień 2006 – czerwiec 2010

Przykład sekcji Umiejętności: idealne dopasowanie

Niezbędne jest dopasowanie CV menedżera mediów społecznościowych do każdego stanowiska, o które się ubiegasz, i pracodawcy, do którego kierujesz swoje podanie o pracę. W każdym przypadku zadbaj o to, by Twoje umiejętności odpowiadały wymaganiom funkcji (zawartym w ogłoszeniu o pracę). W mediach społecznościowych jesteś tak dobry, jak Twoja ostatnia kampania. Każda kampania społecznościowa jest inna i to samo dotyczy każdej funkcji w zarządzaniu mediami społecznościowymi.

Niektórzy postrzegają zarządzanie mediami społecznościowymi jako działanie czysto transakcyjne i praktyczne. Jednak najlepsi menedżerowie mediów społecznościowych potrafią łączyć swoje miękkie umiejętności — takie jak zdolność wywierania wpływu i kreatywność — z bardziej technicznymi wymaganiami stanowiska. Łatwo jest sporządzić listę umiejętności i zachowań, ale dopiero zilustrowanie ich odpowiednimi przykładami z życia wziętymi sprawi, że Twoje CV naprawdę się wyróżni spośród innych.

Przykładowa sekcja Umiejętności na CV menedżera mediów społecznościowych
  • Analiza i rozwój treści
  • Zarządzanie mediami społecznościowymi
  • Fotografia i projektowanie graficzne
  • Projekt
  • Znajomość programu
  • Adobe Creative Suite
  • Strategia rozwoju biznesu

Jeśli szukasz idealnego narzędzia, by zaoszczędzić czas i zoptymalizować proces poszukiwania pracy, skorzystaj z kreatora CV naszej platformy CVeasy.pl i naszych profesjonalnie wykonanych i przetestowanych przez rekruterów wzorów życiorysów.

Stwórz swoje CV w 15 minut!
Skorzystaj z profesjonalnych, przetestowanych w praktyce szablonów CV, które są zgodne z wymaganiami pracodawców.
Stwórz moje CV