Twoja ekspertyza jako profesjonalisty ds. marketingu cyfrowego daje Ci przewagę już na starcie, bo potrafisz stworzyć CV o odpowiedniej treści w zgrabnym opakowaniu. Olbrzymia część wiedzy i doświadczenia zawodowego, które już zdobyłeś, ma bezpośrednie zastosowanie i w tym prywatnym projekcie.
Można niewątpliwie założyć, że opanowałeś trzy najważniejsze kroki, które sprawiają trudność wielu kandydatom w innych dziedzinach
Twoim docelowym odbiorcą jest w tym przypadku pracodawca — w szczególności menedżer ds. rekrutacji. Swój research na jego temat będziesz musiał wykonać w podobny sposób, w jaki zwykle badasz klientów lub innych interesariuszy.
Dowiedz się w miarę możliwości wszystkiego, co dotyczy stanowiska, na które aplikujesz, oraz organizacji, w której chcesz podjąć pracę. Sprawdź informacje o miejscu pracy, zatrudnionych tam ludziach, kulturze korporacyjnej i marce firmy.
Wykonane przez Ciebie rozpoznanie stanie się podstawą, na której oprzesz i do której odpowiednio dostosujesz treść, styl i ton CV specjalisty ds. marketingu cyfrowego.
Stworzone przez Ciebie i dopasowane do konkretnego stanowiska CV posłuży za bazę, którą będziesz mógł modyfikować, gdy pojawi się nowa oferta pracy. A Twoje kompetencje w zakresie komunikacji marketingowej sprawią, że każda kolejna wersja Twojego CV będzie interesująca, trafnie sformułowana, przekonująca, a przede wszystkim doskonale przemyślana i skupiona na celu – zdobyciu wymarzonej pracy.
Twoja znajomość SEO i używania słów kluczowych jest w tym przypadku nieoceniona, szczególnie gdy połączysz ją z powyżej opisanymi krokami. Prawdopodobnie lepiej niż inni rozumiesz działanie algorytmów, gdy czytelnicy wyszukują i wybierają treści online.
By zaprezentować się w pozytywnym świetle, podsumowanie umiejętności i celów zawodowych na Twoim CV wymaga tego samego ukierunkowania na odbiorcę i przekonującego tonu, jak pisane przez Ciebie w roli specjalisty ds. marketingu cyfrowego treści w innych przypadkach, z tą różnicą, że teraz Ty jesteś marką, a potrzeby „nabywcy” to potrzeby pracodawcy, któremu chcesz zaimponować.
Dla specjalistów od marketingu przejęcie twarzy, głosu i tożsamości organizacji lub marki powinno być drugą naturą. Dzięki tej metamorfozie Twój tekst rezonuje z odbiorcami docelowymi, koncentruje się na potrzebach klientów, przedstawiając je w pozytywnym świetle.
Doświadczony menedżer ds. marketingu cyfrowego z udokumentowanym doświadczeniem w opracowywaniu i kierowaniu skutecznymi strategiami marketingu cyfrowego. Posiadający umiejętność nadzorowania strategii i rozwoju sieci, korzystania z narzędzi cyfrowych oraz narzędzi skierowanych do konsumentów. Biegły w utrzymywaniu strategicznych relacji w celu osiągnięcia celów firmy.
Jeśli Twoja kariera przebiega konsekwentnie i obejmuje łańcuch stanowisk w dziedzinie marketingu cyfrowego, historię pracy w CV najlepiej przedstawić w odwróconym porządku chronologicznym.
Menadżer ds. marketingu cyfrowego, Erikson, Warszawa
listopad 2017 – marzec 2021
Menadżer ds. marketingu cyfrowego, Wedel, Warszawa
lipiec 2014 – październik 2017
W sytuacjach, gdy pracodawca wymaga posiadania formalnego wykształcenia, typowym wymogiem edukacyjnym dla specjalistów ds. marketingu cyfrowego jest licencjat z dziedziny marketingu, komunikacji lub projektowania graficznego. Potrzebne mogą być również certyfikaty Google AdWords lub inne specjalistyczne dyplomy, a na stanowiskach menedżerskich lub dyrektorskich wymagany może być też tytuł magistra.
Ogólnie rzecz biorąc, należy wymieniać kolejne etapy i dyplomy zdobyte na uczelniach, do których uczęszczałeś, w odwrotnej kolejności chronologicznej, od poziomu najwyższego do najniższego. Jeśli zostanie Ci trochę miejsca na jednostronicowym CV, nie zapomnij wspomnieć o nagrodach szkolnych i innych osiągnięciach oraz wyróżnieniach.
Wszelkie dyplomy, certyfikaty, staże i praktyki istotne dla Twojego wykształcenia i rozwoju zawodowego także powinieneś wpisać do tej sekcji CV. Nie przeocz niczego, co Cię wyróżni i zaprezentuje jako chętną do nieustannej nauki osobę, która stara się iść z czasem i dotrzymać kroku stale rozwijającemu się sektorowi marketingu cyfrowego.
Licencjat, Wydział Marketingu, Wydział Zarządzania, Uniwersytet Warszawski
wrzesień 2010 – czerwiec 2014
XXVII Liceum im. Tadeusza Czackiego, Warszawa
wrzesień 2006 – czerwiec 2010
W tej części swojego CV próbujesz „sprzedać” umiejętności, które opanowałeś, aby sprostać przewidywanym potrzebom pracodawcy. Nieustanna nauka wiąże się z rolą specjalistą ds. marketingu cyfrowego, a także kompetencjami badawczymi, które musisz posiadać. A ponieważ znasz się nieźle na marketingu, „sprzedanie siebie” w sekcjach dotyczących umiejętności i historii pracy na CV nie powinno sprawić Ci większych trudności.
Jeśli szukasz idealnego narzędzia, dzięki któremu zaoszczędzisz czas i zdobędziesz wymarzoną pracę, skorzystaj z naszego wyjątkowego kreatora CV ze sprawdzonymi w praktyce szablonami CV.