Przykładowe CV na stanowisko Menedżer Marketingu cyfrowego

Sprawdzone CV dopasowane do wymagań danego stanowiska pozwoli Ci zdobyć nową pracę w 2024 roku. Możesz zmienić i edytować przykładowe CV dla Menedżer Marketingu cyfrowego, aby z łatwością opracować idealne CV w zaledwie kilka minut. Wystarczy, że podasz swoje dane i pobierzesz swoje nowe CV - to wystarczy, aby zacząć proces starania się o nowe stanowisko!
Edytuj to CV

Jak napisać CV na stanowisko specjalisty ds. marketingu cyfrowego

Twoja ekspertyza jako profesjonalisty ds. marketingu cyfrowego daje Ci przewagę już na starcie, bo potrafisz stworzyć CV o odpowiedniej treści w zgrabnym opakowaniu. Olbrzymia część wiedzy i doświadczenia zawodowego, które już zdobyłeś, ma bezpośrednie zastosowanie i w tym prywatnym projekcie.

Można niewątpliwie założyć, że opanowałeś trzy najważniejsze kroki, które sprawiają trudność wielu kandydatom w innych dziedzinach

1. Rozpoznanie

Twoim docelowym odbiorcą jest w tym przypadku pracodawca — w szczególności menedżer ds. rekrutacji. Swój research na jego temat będziesz musiał wykonać w podobny sposób, w jaki zwykle badasz klientów lub innych interesariuszy.

Dowiedz się w miarę możliwości wszystkiego, co dotyczy stanowiska, na które aplikujesz, oraz organizacji, w której chcesz podjąć pracę. Sprawdź informacje o miejscu pracy, zatrudnionych tam ludziach, kulturze korporacyjnej i marce firmy.

2. Dostosowanie

Wykonane przez Ciebie rozpoznanie stanie się podstawą, na której oprzesz i do której odpowiednio dostosujesz treść, styl i ton CV specjalisty ds. marketingu cyfrowego.

Stworzone przez Ciebie i dopasowane do konkretnego stanowiska CV posłuży za bazę, którą będziesz mógł modyfikować, gdy pojawi się nowa oferta pracy. A Twoje kompetencje w zakresie komunikacji marketingowej sprawią, że każda kolejna wersja Twojego CV będzie interesująca, trafnie sformułowana, przekonująca, a przede wszystkim doskonale przemyślana i skupiona na celu – zdobyciu wymarzonej pracy.

3. Optymalizacja pod kątem ATS

Twoja znajomość SEO i używania słów kluczowych jest w tym przypadku nieoceniona, szczególnie gdy połączysz ją z powyżej opisanymi krokami. Prawdopodobnie lepiej niż inni rozumiesz działanie algorytmów, gdy czytelnicy wyszukują i wybierają treści online.

Przykład podsumowania umiejętności i celów zawodowych na CV specjalisty ds. marketingu cyfrowego

By zaprezentować się w pozytywnym świetle, podsumowanie umiejętności i celów zawodowych na Twoim CV wymaga tego samego ukierunkowania na odbiorcę i przekonującego tonu, jak pisane przez Ciebie w roli specjalisty ds. marketingu cyfrowego treści w innych przypadkach, z tą różnicą, że teraz Ty jesteś marką, a potrzeby „nabywcy” to potrzeby pracodawcy, któremu chcesz zaimponować.

Dla specjalistów od marketingu przejęcie twarzy, głosu i tożsamości organizacji lub marki powinno być drugą naturą. Dzięki tej metamorfozie Twój tekst rezonuje z odbiorcami docelowymi, koncentruje się na potrzebach klientów, przedstawiając je w pozytywnym świetle.

Przykładowe podsumowanie umiejętności i celów zawodowych na CV, które można dostosować odpowiednio do potrzeb.

Doświadczony menedżer ds. marketingu cyfrowego z udokumentowanym doświadczeniem w opracowywaniu i kierowaniu skutecznymi strategiami marketingu cyfrowego. Posiadający umiejętność nadzorowania strategii i rozwoju sieci, korzystania z narzędzi cyfrowych oraz narzędzi skierowanych do konsumentów. Biegły w utrzymywaniu strategicznych relacji w celu osiągnięcia celów firmy.

Szablon do napisania samoprezentacji

Przykład historii zawodowej specjalisty ds. marketingu cyfrowego

Jeśli Twoja kariera przebiega konsekwentnie i obejmuje łańcuch stanowisk w dziedzinie marketingu cyfrowego, historię pracy w CV najlepiej przedstawić w odwróconym porządku chronologicznym.

Przykładowa historia zawodowa, którą można dostosować odpowiednio do potrzeb.

Menadżer ds. marketingu cyfrowego, Erikson, Warszawa
listopad 2017 – marzec 2021

  • Definiowanie, opracowywanie i wdrażanie strategii marketingowych mających na celu automatyzację i śledzenie ruchu odbiorców docelowych.
  • Ustalanie procesów i monitorowanie kampanii w celu zoptymalizowania ich wyników.
  • Maksymalizacja opłacalności operacji i stałe monitorowanie wydatków.
  • Współpraca z całą organizacji w celu tworzenia treści odpowiadających potrzebom i życzeniom konsumentów.
  • Ekspert ds. platform kanałów cyfrowych.

 

Menadżer ds. marketingu cyfrowego, Wedel, Warszawa
lipiec 2014 – październik 2017

  • Opracowywanie i nadzorowanie procesów mających na celu poszerzenie możliwości sprzedaży detalicznej.
  • Wprowadzenie ułatwień w procesie wdrażania do firmy nowego klienta.
  • Dogłębne zrozumienie najlepszych praktyk SEO.
  • Opracowanie i wdrażanie strategii SEO.
  • Monitorowane wydajności.
  • Zarządzanie marketingową bazą danych oraz danymi dot. projektów.

Przykład sekcji dotyczącej wykształcenia specjalisty ds. marketingu cyfrowego

W sytuacjach, gdy pracodawca wymaga posiadania formalnego wykształcenia, typowym wymogiem edukacyjnym dla specjalistów ds. marketingu cyfrowego jest licencjat z dziedziny marketingu, komunikacji lub projektowania graficznego. Potrzebne mogą być również certyfikaty Google AdWords lub inne specjalistyczne dyplomy, a na stanowiskach menedżerskich lub dyrektorskich wymagany może być też tytuł magistra.

Ogólnie rzecz biorąc, należy wymieniać kolejne etapy i dyplomy zdobyte na uczelniach, do których uczęszczałeś, w odwrotnej kolejności chronologicznej, od poziomu najwyższego do najniższego. Jeśli zostanie Ci trochę miejsca na jednostronicowym CV, nie zapomnij wspomnieć o nagrodach szkolnych i innych osiągnięciach oraz wyróżnieniach.

Wszelkie dyplomy, certyfikaty, staże i praktyki istotne dla Twojego wykształcenia i rozwoju zawodowego także powinieneś wpisać do tej sekcji CV. Nie przeocz niczego, co Cię wyróżni i zaprezentuje jako chętną do nieustannej nauki osobę, która stara się iść z czasem i dotrzymać kroku stale rozwijającemu się sektorowi marketingu cyfrowego.

Przykład sekcji dotyczącej wykształcenia na CV, którą można dostosować odpowiednio do potrzeb.

Licencjat, Wydział Marketingu, Wydział Zarządzania, Uniwersytet Warszawski
wrzesień 2010 – czerwiec 2014

XXVII Liceum im. Tadeusza Czackiego, Warszawa
wrzesień 2006 – czerwiec 2010

Przykład sekcji dotyczącej umiejętności na CV

W tej części swojego CV próbujesz „sprzedać” umiejętności, które opanowałeś, aby sprostać przewidywanym potrzebom pracodawcy. Nieustanna nauka wiąże się z rolą specjalistą ds. marketingu cyfrowego, a także kompetencjami badawczymi, które musisz posiadać. A ponieważ znasz się nieźle na marketingu, „sprzedanie siebie” w sekcjach dotyczących umiejętności i historii pracy na CV nie powinno sprawić Ci większych trudności.

Przykład sekcji dotyczącej umiejętności na CV, którą można dostosować odpowiednio do potrzeb.
  • Najlepsze praktyki SEO
  • Marketing cyfrowy
  • Marketing treści
  • Umiejętności kierownicze
  • Analityka
  • Zdolność adaptacji
  • Wielozadaniowość

Jeśli szukasz idealnego narzędzia, dzięki któremu zaoszczędzisz czas i zdobędziesz wymarzoną pracę, skorzystaj z naszego wyjątkowego kreatora CV ze sprawdzonymi w praktyce szablonami CV.

Stwórz swoje CV w 15 minut!
Skorzystaj z profesjonalnych, przetestowanych w praktyce szablonów CV, które są zgodne z wymaganiami pracodawców.
Stwórz moje CV