Przykładowe CV na stanowisko Asystenta ds. sprzedaży

Sprawdzone CV dopasowane do wymagań danego stanowiska pozwoli Ci zdobyć nową pracę w 2024 roku. Możesz zmienić i edytować przykładowe CV dla Asystenta ds. sprzedaży, aby z łatwością opracować idealne CV w zaledwie kilka minut. Wystarczy, że podasz swoje dane i pobierzesz swoje nowe CV - to wystarczy, aby zacząć proces starania się o nowe stanowisko!
Edytuj to CV

Jak napisać CV asystenta ds. sprzedaży

Pierwszym krokiem w tworzeniu CV asystenta ds. sprzedaży jest zrozumienie, jakie sekcje powinno zawierać. Twoje CV powinno obejmować następujące elementy:

  • Nagłówek z danymi kontaktowymi;
  • Podsumowanie umiejętności i celów zawodowych;
  • Sekcję Historia zatrudnienia;
  • Sekcję Umiejętności;
  • Sekcję Wykształcenie.

Są to fundamenty solidnego CV asystenta ds. sprzedaży. W każdej z tych sekcji powinieneś zawrzeć informacje o umiejętnościach i doświadczeniu poszukiwanym przez pracodawcę. Oznacza to dostosowanie i modyfikowanie przykładów i tonu CV, aby przekonać menedżera ds. zatrudnienia, dlaczego jesteś najlepszym kandydatem na to konkretne stanowisko.

Przykład Podsumowania umiejętności i celów zawodowych w CV

Podsumowanie umiejętności i celów zawodowych w Twoim CV to świetne narzędzie do zademonstrowania doskonałych umiejętności komunikacyjnych, niezależnie od tego, czy jesteś doświadczonym asystentem ds. sprzedaży, czy nowicjuszem w zawodzie. Obejmuje ono trzy do pięciu zdań zamieszczonych u góry CV, które opowiedzą menedżerowi ds. zatrudnienia o Twoich najważniejszych osiągnięciach i umiejętnościach.

To niezbyt wiele miejsca, dlatego ważne jest, aby priorytetyzować słowa kluczowe, które znajdziesz w ogłoszeniu o pracę. Pisz w sposób przekonujący, redukując liczbę słów i używając czasowników podkreślających działanie. Asystenci ds. sprzedaży muszą być w stanie nawiązać i pielęgnować dobre relacje z (potencjalnymi) klientami, a Podsumowanie oferuje Ci możliwość pokazania, że doskonale potrafisz to robić! Zapoznaj się z naszym przykładem CV zamieszczony poniżej, aby zobaczyć, jak nasze wskazówki wyglądają w praktyce. W ramach gromadzenia inspiracji, przeczytaj nasz przykład CV sprzedawcy, CV przedstawiciela handlowego oraz CV współpracownika ds. sprzedaży.

Przykład sekcji Historia zatrudnienia

Jest to sekcja, w której wymienisz swoje poprzednie miejsca zatrudnienia, zaczynając od najbardziej aktualnego. To powinna być najdłuższa sekcja Twojego CV, nawet jeśli zmieniasz branżę lub stanowisko. Ważne jest wykorzystanie wcześniejszych doświadczeń zawodowych do podkreślenia umiejętności przenośnych oraz osiągnięć, które sprawiają, że jesteś doskonałym kandydatem na stanowisko asystenta ds. sprzedaży.

Stwórz podtytuł dla każdego stanowiska. Ten podtytuł powinien zawierać nazwę stanowiska, pracodawcę, daty i miejsce zatrudnienia. Następnie dodaj w punktach informacje dotyczące Twoich najważniejszych obowiązków oraz najbardziej imponujących osiągnięć na danym stanowisku.

Historia zatrudnienia powinna zawierać konkretne przykłady, które dowodzą, że potrafisz zająć się najważniejszymi aspektami stanowiska, które są podkreślane w ogłoszeniu o pracę. Większość stanowisk asystenta ds. sprzedaży będzie wymagać doskonałych umiejętności obsługi klienta oraz doświadczenia w sprzedaży. Warto zatem podać przykłady odnośnie rozwiązania przez Ciebie jakiegoś problemu sprzedażowego, poprawy wyników sprzedaży w sklepie lub zwiększenia zadowolenia klienta.

Nie zapomnij, że możesz również czerpać z ogłoszenia o pracę, aby dowiedzieć się, jakie słowa kluczowe najlepiej pokazują to, czego szuka menedżer ds. zatrudnienia. Pisz przekonująco, używając czasowników podkreślających działanie i przekazujących pozytywne treści dotyczące sposobu wykonywania obowiązków. Zapoznaj się z treścią przykładowego CV poniżej, które może Ci posłużyć za inspirację.

Przykład sekcji Historia zatrudnienia, który można dostosować odpowiednio do potrzeb.

Pracownik Sklepu w Little Shop, Łódź
styczeń 2020 — Obecnie

  • Pomoc w sprzedaży oraz w prowadzeniu czynności posprzedażowych;
  • Zarządzanie stanem magazynu i planowanie nowych dostaw;
  • Pomoc w budowaniu i pielęgnowaniu relacji z klientami;
  • Utrzymywanie czystości i porządku w miejscu pracy;
  • Pomoc w tworzeniu wystaw i dekoracji sklepowych;
  • Tworzenie list zadań oraz wykonywanie dodatkowych czynności w sklepie w zależności od potrzeb.

 

Pracownik Sklepu w Kurka Złotonioska, Łódź
wrzesień 2015 — grudzień 2019

  • Entuzjastyczny i rzetelny członek personelu sklepu;
  • Pomoc w układaniu i wdrażaniu uporządkowanego grafiku;
  • Pomoc w procesie rekrutacji i szkolenia nowych pracowników;
  • Dokładne przetwarzanie transakcji sprzedaży i prowadzenie szczegółowych dzienników pracy;
  • Motywować innych pracowników i dążenie do realizacji celów firmy.

Przykład sekcji Umiejętności w CV

Na pierwszy rzut oka sekcja Umiejętności w CV może wydawać się łatwa do napisania. Niemniej jednak warto poświęcić chwilę, aby zastanowić się nad najważniejszymi umiejętnościami, które należy wymienić w CV i które są istotne na stanowisku asystenta ds. sprzedaży. Czy jesteś świetnym matematykiem? A może jesteś ekspertem od organizacji? To miejsce, aby poinformować o tym menedżera ds. zatrudnienia!

Ogłoszenie o pracę jest Twoim głównym źródłem informacji, które pomogą zidentyfikować najważniejsze wymagane umiejętności. W zależności od pracodawcy i środowiska pracy w swoim CV powinieneś skupić się na umiejętnościach miękkich lub twardych. Umiejętności miękkie to cechy osobowości, które określają, w jaki sposób wykonujesz swoją pracę; należą od nich na przykład uważne słuchanie czy przywództwo. Umiejętności twarde to umiejętności techniczne, np. umiejętność obsługi konkretnego oprogramowania lub certyfikat BHP. W większości przypadków warto uwzględnić w tej sekcji zarówno umiejętności twarde, jak i miękkie.

Przykład sekcji Umiejętności, który można dostosować odpowiednio do potrzeb
  • Znajomość obsługi komputera
  • Zdolność do wykonywania wielu zadań jednocześnie
  • Szybkie przyswajanie wiedzy
  • Skuteczne zarządzanie czasem
  • Elastyczność
  • Obsługa klienta

Przykład sekcji Wykształcenie w CV asystenta ds. sprzedaży:

Sekcja dotycząca wykształcenia w CV jest równie istotna, jak historia zatrudnienia. Nie powinna być jednak aż tak długa. Wpisz do niej swoje dyplomy lub tytuły/stopnie naukowe w odwróconej kolejności chronologicznej. Powinieneś uwzględnić nazwę instytucji, daty studiów oraz nazwę uzyskanej kwalifikacji. Jeśli zdobyłeś jakieś wyróżnienia lub przeszedłeś szkolenia, to warto je tutaj wymienić.

Przykład sekcji Wykształcenie, który można dostosować odpowiednio do potrzeb

licencjat, Szkoła Wyższa Ekonomii i Zarządzania w Łodzi, Łódź
wrzesień 2013 — czerwiec 2015

 

Państwowe Liceum Sztuk Plastycznych, Łódź
wrzesień 2008 — czerwiec 2013

Najlepiej skorzystać przy pisaniu CV z przetestowanych przez rekruterów wzorów CV, do których można wpisać swoje dane, w których można modyfikować kolory i które pozwolą Ci pobrać idealne CV w ciągu kilku minut. Asystentom ds. sprzedaży polecamy skorzystanie z kolekcji szablonów CV dostępnych na CVeasy.pl, które zostały zaprojektowane w taki sposób, aby w pierwszej kolejności podkreślić umiejętności w CV.

Stwórz swoje CV w 15 minut!
Skorzystaj z profesjonalnych, przetestowanych w praktyce szablonów CV, które są zgodne z wymaganiami pracodawców.
Stwórz moje CV